Отдаваме под наем чудесен офис в Младост – бул. Александър Малинов 33 (до OMV).
Районът е известен с офисите на много технологични и Start up компании. Работещите в сградата минават покрай нас, когато излязат в обедна почивка и ще виждат вашите реклами – защото сме на партера.
В сградата са Пощенска банка, ОББ и ДСК, наблизо са EasyPay, има и други банки в близост.
Освен заведението в сградата, в близост са ресторант Бижу и Happy. Може да се хапне също в близкото OMV.
На 5 минути е метростанция Младост 3. Паркирането е свободно (не е синя/зелена зона). Ето и няколко снимки от чудесната сграда.
Следват няколко снимки на двете помещения, които са едно до друго. По-голямото е 60 кв. м., по-малкото е 20 кв. м.
Към всяко има новоизграден санитарен възел. Към по-малкото помещение има и малък склад.
Сградите са сравнително нови и все пак е направен освежителен ремонт. Има парно и климатици, но дори през зимата рядко се налага да се ползват.
Таванът е по-висок отколкото в обичайните жилищни сгради и това създава усещане на свобода и простор. Убедете се сами от снимките 🙂
На разположение са флипчарт, екран за проектор, принтер/скенер/копир.
За да сте в чудесна форма има диспенсър за минерална вода, микровълнова фурна, хладилник и кафемашина Krups Quattro Force. Тя смила зърната кафе на момента и според специалистите прави най-доброто кафе. Разпускаме на барбарона, който не се вижда на снимките 🙂
Стъклената „витрина“ е идеална за брандиране.
Отдават се под наем между 4 и 8 работни места. Ако се вземат двата долепени офиса, може да се използва за 8 работни места.
Снимките с телефона ми не станаха много хубави, на живо е много по-хубаво 🙂
Между бюрата е прокарана локална мрежа и захранване за компютрите. Всички кабели са скрити под плота на бюрата. Върху бюрото за удобство е поставен готин разклонител (снимките по-долу).
Долепен до основния офис е по-малко помещение от 20 кв. м. То е идеално за заседателна зала / зала за срещи. Двете помещения ще се довършат по ваш вкус.
Хубавото на този офис е, че основните срещи могат да се правят в залата за срещи. Имате и втора опция, ако едновременно се появи втора среща – може да се проведе паралелно в основния офис.
В зависимост от детайлите (колко бюра и в каква конфигурация), наемането на едно работно място е в диапазона от 240 лв. до 360 лв. Върху сумата не се начислява ДДС.
За контакти звънкайте на Христо Петров: 0888551917.