Предлагаме качествена услуга по регистриране на ЕООД / ООД / ЕТ
Регистрацията на фирма не е сложен процес и обикновено отнема 2 работни дни. Изключително важно е, ако я регистрирате сами, да внимавате с попълването на документите и изборите, които трябва да направите в тях. Съществуват множество подводни камъни. Те могат да удължат процеса по регистрация или да го направят неуспешен. Съветваме Ви да използвате посредническа фирма с опит за детайлна консултация или изцяло да открие фирмата от Ваше име.
Вижте още информация, която ще Ви помогне да вземете решение дали сами или ние да направим регистрация на нова фирма от Ваше име.
Цена и срок за регистрация на нова фирма
.
За колко време се регистрира фирма?
Процесът обикновено отнема около 2 работни дни.
.
Колко струва да направите регистрация от мое име?
99 лв. е адвокатският хонорар. Това е таксата за подготвяне на документите и подаването им онлайн към Търговския регистър, което ви спестява 50% от държавната такса (намалява на 55 лв.).
Само срещу 99 лв. получавате безплатни консултации от опитни специалисти, подготвяне на всички необходими документи и подаване на документите вместо вас. Ще имате още няколко такси, които зависят от конкретните условия: такса на търговския регистър – обикновено е 55 лв., нотариални и банкови такси, според избраните от вас нотариус и банка – около 15 лв.
.
Какви допълнителни ползи получавам, ако използвам услугите на Голдън вижън?
Извършваме и дистанционна регистрация на фирма, за всички населени места, в които нямаме наш офис. Какво означава това – може да научите тук. Стартирането на собствен бизнес е истинско предизвикателство.
Дали ще се стремите към извоюване на финансова независимост, или просто търсите реализация на нова идея, без значение какви за мотивите зад това решение, трябва да имате фирма за свое име. Тъй като въпросът има бюрократични измерения, това поражда у мнозина известни притеснения. Логично, на който не му се е налагало да регистрира фирма, няма как да познава отблизо нормативната уредба и изискуемите от нея процедури и задължения.
Какво е по-изгодно – регистрация на ЕТ или регистрация на ЕООД/ООД? В случай че сте с ограничено свободно време и имате оскъдни познания за българското законодателство, най-удачното (и сигурно) решение в случая би било да потърсите услугите на специализирана фирма. Регистрацията на фирма, както и всяко подобно сериозно начинание, в началото е свързано с разходи и неясни приходи.
Макар да изглежда сложно и обезкуражаващо на пръв поглед, не го отлагайте във времето. Това е най-важната стъпка, която полага основите на Вашия бизнес. Ако погледнете нещата в перспектива, ще видите, че съществуват много начини за минимизиране на разходите и натрупване на реални приходи още в началото и всичко това е възможно без да се излиза извън общоутвърдената законова рамка.
За да премахнете всякакви притеснения, свързани с крайния резултат, желателно е да възложите откриването на фирма на адвокат с опит и познания в направление Търговско право.
Процедура по регистрация на нова фирма
Ако ни се доверите, процедурата е много бърза и лесна!
Какво правим ние:
- Подготвяме всички документи;
- Подаваме документите;
- Вземаме готовото решение за регистрация на вашата фирма.
Какво се изисква от вас:
- Да ни дадете нужната информация;
- Да подпишете документите.
Да се доверим на агенция, която да направи регистрацията вместо нас или сами да си я регистрираме
Подходете отговорно към тази задача. Много е важно документите да бъдат в пълна изправност и съобразени със законовите разпоредби.
Ако има грешки или липсваща информация, може да получите отказ за вписване на фирмата в Търговския регистър без опция за възстановяване на платената вече такса. Още по-лошото е, че в този случай, процесът по регистрация на фирма трябва да започне наново. Това включва подаване на документите и заплащане на държавна такса, която не е малка.
Препоръката ни е да обмислите всичко внимателно и да се консултирате със специалист, с който да изготвите стратегия и план за действие. Налице са предостатъчно на брой фирми, предлагащи помощ не само при отваряне на фирма в България.
Как да спестите допълнително време и средства
Често на едно място ще получите допълнителни бизнес услуги, в т.ч. безплатни консултации по индивидуални запитвания, реклама, счетоводни услуги, изграждане и поддръжка на фирмен уеб сайт и др. Преценете сами кое ще ви бъде от полза. Няма да сгрешите като се доверите на фирма с опит. Това ще ви спести пари, време и излишни нерви.
При ползване на пакет от услуги винаги има отстъпка в полза на клиента. Имайте предвид, че в началните етапи от стартиране на нов бизнес, всеки спестен лев е от изключително значение. Направете собствено проучване и се поинтересувайте за фирмите, които се занимават с регистрация на фирми, без да трябва клиентът лично да присъства в офиса им или в адвокатската кантора.
Препоръката ни: Доверете се на специализирана агенция!
Откриване на фирма в онлайн епохата
Нека не забравяме, че в епохата на Интернет и мобилните технологии широка гама от услуги могат свободно да се извършват само чрез онлайн регистрация от страна на клиента.
При попълване на онлайн формуляра към съответната фирма, не забравяйте да посочите данни за контакт – телефонен номер и имейл адрес. Чрез тези канали за комуникация, служителите на фирмата ще се свържат с вас, за да уточните подробностите по регистрацията на Вашата фирма, както и дължимите суми за услугите. Това е доказано ефективен начин на работа, който гарантира качество и бързина.
Експресна регистрация на фирма
Ако времето ви притиска, може да поръчате експресна услуга по регистрация на фирма. В този случай трябва да изпратите всички изискуеми от закона документи (подпечатани, заверени и подписани). След като бъдат щателно проверени, служителите на фирмата веднага ще ги внесат в Агенцията по вписванията.
Документи за регистриране на фирма
Препоръчваме да заложите на по-безболезнения вариант, тоест да ползвате услугите на агенция, която се занимава с регистрация на фирми в София, Пловдив, Бургас, Варна, Велико Търново и всяка друга точка на България.
Първото което се очаква от Вас е да отправите запитване към служител на съответната фирма, който да ви даде основни насоки:
- каква информация следва да представите;
- какви документи са нужни за регистриране на фирма;
- къде да изпратите изброените данни.
В повечето случаи ще ви кажат да съберете точна информация за името на Вашата фирма, седалище, адрес на управление, лични данни за едноличния собственик (Вие) или на съдружниците, подробни обяснения относно начина на разпределение на капитала, участие в управлението и т. н. Когато уточните всичко необходимо, ще получите готовите документи за регистрация на Вашата фирма, изискващи само подпис.
Прегледайте ги, подпишете, където трябва и ги изпратете на фирмата, която ги подаде в Търговския регистър от Ваше име.
Задайте въпрос или заявете консултация за регистриране на фирма
За контакти: 0887067100
Каква е процедурата ако сам си регистрирам фирма
Стъпките за регистрация са следните:
1 – Проверявате дали името на фирмата, което ви харесва е свободно. То се проверява на две места:
Първо се проверява безплатно в Търговския регистър тук: http://brra.bg
След това името се проверява в Булстат регистъра. Това може да стане в някой от офисите на Търговския регистър в страната, които може да видите в горния сайт. Понякога има опашки. Ако не искате да чакате на опашка за всяка проверка, можете да си направите регистрация за онлайн проверки и да внесете няколко лева депозит, който се ползва при всяка проверка. За да активирате онлайн справките обаче, пак трябва поне 1 път да отидете до техен клон.
2 – След като сте проверили, че желаното име е свободно, попълвате всички документи за регистрация. Има много тънкости при подготовката на документите, но теоретично бихте могли да си ги подготвите и сами.
3 – Подписвате документите. С тях минавате през нотариус (за нотариална заверка) и банка (за внасяне на капитала на вашата фирма). Плащате държавната такса за регистрация на фирмата.
4 – Подавате всички документи в Търговския регистър (ако във вашия град има негов офис).
5 – Ако имате ваш електронен подпис, можете да подадете документите си онлайн.
Колко ще ви струва регистрацията
Ако сами си напишете документите и ги подадете в Търговския регистър, общите ви разходи ще са около 160 лв. Рискувате да допуснете грешка и ще чакате на опашка като подавате документите. Документи, които сте взели безплатно от интернет, може да не са подходящи конкретно за вашия бизнес!
Ако ползвате нас разходите ще са общо около 180 лв.
Какво получавате само за 20 лв. разлика в цената:
- безплатна конултация!
- препоръки от адвокати с 14 години опит и 1500 регистрирани фирми
- не губите време да попълвате документи
- бързо и лесно регистрирате фирма
Полезен съвет за защита на Вашата нова или настояща фирма от незаконни действия
Много полезна нова опция е възможността Търговския регистър да изпраща sms-и на собствениците на фирми при промени в обстоятествата на техните дружества.
Най-често промените са следните – смяна на съдружници, управители и адрес на фирмата. Целта е да се намалят злоупотребите от лица, които се представят за собственици или управители на фирми.
Един собственик може да активира услугата за няколко негови фирми едновременно. Най-лесният вариант за активирането на тази услуга е собственикът на фирмата да отиде в Търговския регистър и да я заяви.
Това може да се направи и с електронен подпис или с нотариално заверено пълномощно. Пакетът от sms-и вече е безплатен и важи за 2 години, след което може да бъде подновен.
Вижте повече информация и за нашите >> счетоводни услуги <<