Офис Младост

Отдаваме под наем представителен офис в Младост – бул. Александър Малинов 33. Офисът е в най-голямата от четирите бивши сгради на Телерик.

Районът е известен с офисите на много технологични компании с над 1500 работещи служители. Работещите в сградата минават покрай нас, когато излязат в обедна почивка и ще виждат вашите реклами 🙂

Намира се срещу денонощната охрана и е достъпен 24/7.

В сградата са Пощенска банка, ОББ и ДСК, наблизо са EasyPay, Уникредит, Интернешънъл асет банк, ПИБ, ЦКБ.

Освен заведението в сградата, в близост са ресторант Бижу и Happy. Може да се хапне също в близкото OMV.

На 5 минути е метростанция Младост 3. Паркирането е свободно (не е синя/зелена зона). Ето и няколко снимки от чудесната сграда.

Следват няколко снимки на двете помещения, които са едно до друго. По-голямото е 60 кв. м., по-малкото е 20 кв. м.

Към всяко има новоизграден санитарен възел. Към по-малкото помещение има и малък склад.

Сградите са сравнително нови и все пак е направен освежителен ремонт. Има парно и климатици, но дори през зимата рядко се налага да се ползват.

Таванът е по-висок отколкото в обичайните жилищни сгради и това създава усещане на свобода и простор. Убедете се сами от снимките 🙂

На разположение са флипчарт, екран за проектор, принтер/скенер/копир.

За да сте в чудесна форма има диспенсър за минерална вода, микровълнова фурна, хладилник и кафемашина Krups Quattro Force. Тя смила зърната кафе на момента и според специалистите прави най-доброто кафе. Смятаме да сложим барбарон 🙂

Стъклената „витрина“ е идеална за брандиране.

Отдават се под наем 4 бюра, с опция за вземане и на другите 2 бюра.

Снимките с телефона ми не станаха много хубави, но всичко е много свежо и светло 🙂

Между бюрата е прокарана локална мрежа и захранване за компютрите. Всички кабели са скрити под плота на бюрата. Върху бюрото за удобство е поставен много красив разклонител (снимките по-долу).

Долепен до основния офис е по-малко помещение от 20 кв. м. То е идеално за заседателна зала и зала за срещи. Ще се направи по ваш вкус, както и ако са необходими допълнителни мебели в основния офис.

Хубавото на този офис е, че основните срещи могат да се правят в залата за срещи. Имате и втора опция, ако едновременно се появи втора среща – може да се проведе паралелно в основния офис.

В зависимост от детайлите, наемането на едно бюро е в диапазона от 330 лв. (ако се вземе целия офис) до 360 лв. (ако се наеме 1 бюро). Върху сумата не се начислява ДДС.

За контакти звънкайте спокойно на Христо Петров: 0888551917.