(1) 100% разпространение на листовки в пощенски кутии.

Неписано правило е, че при стандартно разпространение остават някои недостъпни пощенски кутии (в заключени входове), които са от 4% в ЖК "Овча купел 2" до 70 % в ЖК "Младост 1А". Следователно живущите в тези входове получават значително по-малко листовки от останалите, т. е. това са клиенти, които остават "необлъчени" от рекламните кампании и пропаганда. Доколкото ни е известно, на този етап единствено нашата фирма предлага пълно покриване на желаните от клиента райони. Нашите разпространители ще положат допълнителни усилия и ще достигнат до всички пощенски кутии.


(2) Директен маркетинг.

"Директният маркетинг" на този етап се изразява в посещение на наши рекламни консултанти по жилищни адреси и представяне на желаните от клиента стоки или услуги. Тази дейност е широко разпространена в Западна Европа и САЩ. Въпреки че за момента тя не е толкова разпространена в България, ние вярваме, че постепенно ще получи популярност, поради доближаването на нивото на насищане в определени аспекти на рекламните дейности.


(3) Ниски цени.

Вярваме, че най-важно е бързото и качествено обслужване на клиентите, а не демонстрацията на престиж, чрез скъпоплатени услуги в луксозни офиси. По тази причина не използваме супермодерен офис от клас А в центъра на София, а апартамент, което намалява разходите за наем на квадратен метър около 8 пъти.

 

Някои служители, например уебпрограмистите, работят от домовете си. По този начин намаляваме разходите на офиса ни и спестяваме времето и нервите на служителите за път всеки ден - време, в което висококвалифицираните програмисти нито биха могли да работят, нито да си почиват.

 

Всеки служител, който желае, може да предостави личния си автомобил, с който пътува до работното си място, за използване от фирмата в рамките на работния ден, за което получава допълнително заплащане. Чрез тази опция "Голдън вижън" разполага с още няколко превозни средства, които обикновено се използват при много големи поръчки за разпространение на рекламни листовки, каталози или вестници. От друга страна се спестяват средства за закупуване на автомобили.

 

Тези методи ни позволяват да предложим по-ниски цени и да инвестираме в човешки ресурси под формата на допълнителни курсове, квалификации и други.