Моля вземайте фактури за неща, които са свързани с вашата дейност, например:
- Компютър, лаптоп, мултимедия, флипчарт, телефон, таблет;
- Семинари, уебинари, конференции по теми, свързани с дейността ви;
- Канцеларски материали, отпечатване на визитки и листовки, интернет страници, хостинг, всякакъв вид реклама и др.;
- Наем на зали и техника за презентации, ако организирате презентации на вашите услуги пред потенциални клиенти;
- Платени обяви, рекламно участие в онлайн каталози, вестници, списания;
- Ако имате автомобил на фирмата – гориво, застраховка гражданска отговорност, каско, винетка, ремонти на колата;
- Ако нямате кола на името на фирмата, но харчите големи суми за гориво, свържете се с нас да ви кажем какво да направите;
- Ако имате договор за наем на офис, може да се искат фактури и за интернет, ток, вода, охрана и т. н.;
- Пътувания в страната и чужбина – моля свържете се с нас за да ви опишем детайлите.
Когато се колебаете – обадете ни се или вземайте фактури за всякакви разходи. Когато ги донесете при нас, ако има нещо, за което не е трябвало да искате фактура, ние ще ви кажем.
Ако искате да получите още информация, по-долу описваме особеностите за някои типове бизнеси.
Какво е дропшипинг (dropshipping) и какви са законовите изисквания?
Какви са законовите изисквания, ако извършвате IT услуги (най-често като фрийлансъри)?
Заминавате се с МЛМ (например LR, OneCoin, Oriflame) – вижте за какво може да вземате фактури.