Plugin за WordPress по Наредба Н-18

Нова информация за онлайн магазините на WordPress (WooCommerce) !

 

Във връзка с новите изисквания на Наредба Н-18 всички онлайн търговци са длъжни да издават касов бон при положение, че клиента е направил поръчка през магазина и е избрал начин на плащане в брой. Тук няма да разглеждаме онлайн магазините, които приемат плащания само по банков път, защото те не влизат под ударите на Наредбата.

В тази статия ще предложим вариант на всички останали, които приемат плащания в брой.

Интеграцията се предлага от българска фирма, която специализира в разработката на търговски софтуери и има лицензирани няколко продукта в списъка на НАП. Те са одобрени софтуери по Наредба Н-18 за собственици на онлайн магазини. Предлагат се два варианта:

  • Разработено е API, чрез което може да се интегрира всеки един софтуер, който няма да се доработва по Наредбата;

  • Разработен е Plug-in за Woocomerce и в момента се разработва такъв и за OpenCart. Предстои да се подготвят такива за най-разпространените платформи за онлайн търговия в България.

Ще се спрем в детайли на новия Plug-in. След неговото инсталиране и конфигуриране (за което не са нужни специални IT умения) клиента ще получи:

  1. Достъп до СУПТО – одобрен софтуер по изискванията на Нарадба Н-18;
  2. Управление на склад – продажби, доставки, ревизии и бракове;
  3. Онлайн базиран софтуер (достъп от всяко едно място чрез интернет);
  4. Автоматично синхронизиране на поръчките от онлайн магазина;
  5. Автоматично синхронизиране на количества в онлайн магазина, при извършване на доставка или ревизия в СУПТО;
  6. Защитен обмен на данни;
  7. Десктоп приложение работещо под Windows, както и Android, което осъществява връзка с касов апарат (и други периферни устройства като баркод четец, нефискален принтер и ел. везна) – одобрени по новата Наредба.

 

Защо е добра идея да изберем облачно базиран софтуер?

  • Сигурност и спокойствие, без загуба на данни – информацията се пази в двойно защитен дейта център;
  • Решение с минимум усилия и средства – има няколко тарифни плана, според мащаба на бизнеса ви;
  • Пести вашето време – бързо прехвърляне на данни, номенклатури за отрицателно време;
  • Структурираност на данните – получавате всички справки в табличен вид, както и списъци на търговски операции за период с филтри по желание;
  • Хардуерно обезпечение – не е нужна допълнителна инвестиция за подмяна на стария компютър;
  • Получавате безплатни ъпдейти;
  • Дистанционна поддръжка – възможност за отстраняване на неизправности от разстояние;
  • Автоматични архиви – включени в месечната такса.

 

За повече информация: www.icash.bg, 0899 99 12 88, 0899 99 14 64.

 

Засега не знам друго решение, което покрива изискванията на тъпата Наредба Н-18. Ако вие знаете, моля звъннете: 0888551917 – Христо Петров. Веднага ще кача информацията. Целта не е да рекламирам, а да опиша ако има и други решения!