Нова информация за онлайн магазините на WordPress (WooCommerce) !
Във връзка с новите изисквания на Наредба Н-18 всички онлайн търговци са длъжни да издават касов бон при положение, че клиента е направил поръчка през магазина и е избрал начин на плащане в брой. Тук няма да разглеждаме онлайн магазините, които приемат плащания само по банков път, защото те не влизат под ударите на Наредбата.
В тази статия ще предложим вариант на всички останали, които приемат плащания в брой.
Интеграцията се предлага от българска фирма, която специализира в разработката на търговски софтуери и има лицензирани няколко продукта в списъка на НАП. Те са одобрени софтуери по Наредба Н-18 за собственици на онлайн магазини. Предлагат се два варианта:
-
Разработено е API, чрез което може да се интегрира всеки един софтуер, който няма да се доработва по Наредбата;
-
Разработен е Plug-in за Woocomerce и в момента се разработва такъв и за OpenCart. Предстои да се подготвят такива за най-разпространените платформи за онлайн търговия в България.
Ще се спрем в детайли на новия Plug-in. След неговото инсталиране и конфигуриране (за което не са нужни специални IT умения) клиента ще получи:
- Достъп до СУПТО – одобрен софтуер по изискванията на Нарадба Н-18;
- Управление на склад – продажби, доставки, ревизии и бракове;
- Онлайн базиран софтуер (достъп от всяко едно място чрез интернет);
- Автоматично синхронизиране на поръчките от онлайн магазина;
- Автоматично синхронизиране на количества в онлайн магазина, при извършване на доставка или ревизия в СУПТО;
- Защитен обмен на данни;
- Десктоп приложение работещо под Windows, както и Android, което осъществява връзка с касов апарат (и други периферни устройства като баркод четец, нефискален принтер и ел. везна) – одобрени по новата Наредба.
Защо е добра идея да изберем облачно базиран софтуер?
- Сигурност и спокойствие, без загуба на данни – информацията се пази в двойно защитен дейта център;
- Решение с минимум усилия и средства – има няколко тарифни плана, според мащаба на бизнеса ви;
- Пести вашето време – бързо прехвърляне на данни, номенклатури за отрицателно време;
- Структурираност на данните – получавате всички справки в табличен вид, както и списъци на търговски операции за период с филтри по желание;
- Хардуерно обезпечение – не е нужна допълнителна инвестиция за подмяна на стария компютър;
- Получавате безплатни ъпдейти;
- Дистанционна поддръжка – възможност за отстраняване на неизправности от разстояние;
- Автоматични архиви – включени в месечната такса.
За повече информация: www.icash.bg, 0899 99 12 88, 0899 99 14 64.
Засега не знам друго решение, което покрива изискванията на тъпата Наредба Н-18. Ако вие знаете, моля звъннете: 0888551917 – Христо Петров. Веднага ще кача информацията. Целта не е да рекламирам, а да опиша ако има и други решения!